onsdag den 20. marts 2013

Imens foråret venter på sig ...

Sneen daler ... og alt er hvidt og koldet udenfor ... Ikke engang et lavvissen græsstrå stiller op, fordi der er sne ... Træer og buske er endnu nøgne ... Men det er lyst.

Men jeg tror, alle længes efter forår, jeg gør i hvert tilfælde.
Mit løfte til Ellen om at tage foråret med nord på, har jeg brudt. Men jeg forsøgte ihærdigt, men flyet fløj for hurtigt, til at det kunne følge med ...

Men foråret venter lige om hjørnet ... håber jeg ... og imens kan jeg glæde mig til at kunne bruge mine nye indkøb fra Wien.

Et super blødt tørklæde - kan også bruges som sjal

Korttaljet læderjakke

Dog er jeg allerede begyndt at bruge nogle af mine indkøb ...
Super fine øreringe ... 

"Ørebøffer" som overhovedet ikke gør ond i mine små fine ører ...

Faktisk har jeg ikke købt denne taske, men vi fik alle sådan en fin taske på kongressen ...
Der er bare så anvendelig ...
I løbet af de næste dage vil der blive lagt yderligere billeder ind, for nu er kablet til camera blevet fundet.

4 kommentarer:

  1. Fine forårsting, nu mangler vi bare...FORÅRET..:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja ... kom hid forår ... du er længe ventet og savnet ;-)

      Slet
  2. Sikke nogle dejlige ting, du har købt i Wien. Det ville aldrig falde mig ind at shoppe på den måde; jeg er mere ligesom mænd, der kun går målrettet efter det de har bestemt sig for hjemmefra, at de mangler. Det er billigt, men man bliver aldrig inspireret til noget helt nyt og uprøvet på den måde.

    Dejlige hørebøffer du har købt. Jeg har haft mindst fem par, og ikke om jeg kan finde et par, der vil blive siddende i mine ører. De glider konstant ud, og det er ikke særlig sikkert, hvis man fx er på cykel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne :)
      Altså jakken, tørklædet og øreringe var impuls køb ... sådan cirka ;-) men tasken fik vi alle på kongressen ... så det var bare en bonus :)

      "Ørebøfferne" er nogle, som var bestemt på forhånd, at de skulle købes, for jeg kunne ikke forliges med Apples runde "bøffer". Mine nye er Phillips Superior Bass, hvor de sidder i øregangen. Der følger 3 størrelse dimser me, så man kan justere, hvor stor eller lille det skal være for at passe i øret. Jeg har haft dem på, når jeg har kørt lange strækninger cirka 1-2 timer og de falder ikke ud. også selv om ledningen nogen gange får fat i lynlåsen :) De kan anbefales :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad