søndag den 8. april 2012

Læsning og sygdom er ikke en god kombi ...

Ok - den der bacille, som har bosat sig i min krop, er ikke som ønsket taget til Langbortistan ...
Det er faktisk blevet værre ...

Så det meste af dagen er blevet tilbragt i mit nye kontor, som er sengen ...

Jeg har dog fået skrevet en del og sorteret diverse skrevne noter, men nu vil jeg kravle i seng i håb om at bacillen kunne tænke sig at forsvinde i nattens løb ... ikke at jeg tror den vil men jeg har da lov at håbe indtil andet er bevist ...

Håber I andre ikke er blevet angrebet af en bacille og kan nyde resten af påsken med forhåbentligt godt vejr.










6 kommentarer:

  1. Den slags holder sjældent så længe, så jeg håber for dig at du snart bliver raskere og kan læse for fuld styrke igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har læst på næsten fuld skrue i dag men bacillen holder ved lidt endnu kan jeg mærke ...

      Slet
  2. God bedring! Æd en masse c-vitamin og hop i seng med en romtoddy.. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) har ædt til den store guldmedalje og det er blevet til varm te ;-)

      Slet
  3. Det er da bad timing! Man lægger sig IKKE syg, når det er fridage ...
    det er dog desværre også noget, jeg er temmelig god til ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget Bad Timing og bestemt ikke det jeg havde planlagt ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad