mandag den 2. juli 2012

Så er vi på vej ...

Så er jeg og Golferen på vej i toget til
Nordjylland. Og der er oppakning med. For mit vedkommende er det en
rygsæk og en taske, og den unge mand har (selvfølgelig) golfbag, rygsæk og pose med sko i. Så det fylder...

Ellers har dagen været beskæftiget med at ringe. Først til bolig foreninger for at komme forrest i køen til lejligheder. Så til golfklubben for jeg havde da lige glemt at melde navneskifte.

Og en af de sidste opkald, der blev foretaget var til mit teleselskab. Da jeg synes, at mine abonnementer (jep flertal) var rigtige dyre i forhold til andre selskaber, var der lagt i kakkelovnen. Men der var lang ventetid, så istedet for at sidde med røret klistret til øret, blev den sat på højtaler. Så kunne jeg da foretage mig noget fornuftigt som at folde vasketøj og få det væk. Da det endelig blev min tur var jeg rimelig irritabel. Men i første omgang har jeg da sparet kr. 50,00 pr. Måned, men det kan godt være jeg skifter alligevel for så bliver det kr. 150,00 jeg sparer. Men nu ser vi lige tiden an.

Nu vil jeg slutte, så jeg kan underholde poden, som er sur over at skulle køre i tog. Han mener, at moderen bare kan købe en bil, for så er han fri for at køre i tog ...

4 kommentarer:

  1. Det kan du da osse bare.. især hvis han hjælper lidt til med at betale den, fylde den, servicere den og vaske den. :-)

    Håber I er nået godt frem og at du fik slappet lidt af på togturen, osse..

    SvarSlet
  2. Hvis jeg sagde til ham at han skulle være med til at betale den og vaske den, ville han sige: Hvorfor det? Jeg har jo ingen kørekort ... ;-) næh nej det er meget nemmere at "bruge" alle andre til at fragte ham rundt :)

    "Taxaen" holdte udenfor stationen, så vi kom også det sidste stykke uden problemer :)

    SvarSlet
  3. Stride banan :-) - tror han det er gratis at holde bil?
    Jeg elsker at køre i tog og ville ønske det var muligt for mig lidt oftere, men det kommer, det kommer ;-)
    Rigtig god ferie - og golferen er forhåbentlig blevet god igen og har tilgivet sin u-servicerende mor ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er gratis ... For ham mener han ;-)

      Bumletog hader jeg at køre i, men jeg har intet imod lyn :) man kan jo blandt andet læse blogs ...

      Golferen blev god igen :) og tak lige nu klaget jeg bestemt ikke over vejr eller noget ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad