søndag den 5. august 2012

Havde en plan ...

Jeg havde en plan med hensyn til organisering af flyttekasser i stuen, indtil jeg skulle flytte ...

Men den blev spoleret godt og grundigt fredag, da Daddy kom for at hjælpe med at skille lidt ting ...
Der var også lidt ... stress vil jeg ikke kalde ... panik på, for jeg havde selvfølgelig ikke nået at tømme skabet inde ved mig, inden han kom. Men jeg fik til gengæld afleveret en sort affaldspose til venindens mor med tøj OG vasket det der forbandede filter til emhætten. Skabet blev så til gengæld tømt på den meste fantastiske måde ... alting kom nemlig over på sengen i stedet for, og så kunne jeg sortere derfra ...

Skabet er nu skilt ad, og det samme er spisebordet. Andre møbler er også blevet stablet i et hjørne, og tæpper er også rullet sammen.

Der blev til et par flere kasser fredag, og Daddy var så sød at hjælpe med at pakke ned, men ... det gjorde også, at jeg ikke lige kunne følge med, for jeg ville  gerne have skrevet ned, hvad der egentlig var i diverse kasser (tak Kong Mor for din rigtige gode flytteplan/mappe, for den er den jeg går efter ;-) )

Lørdag var sådan en rigtig off dag, for jeg fik ikke pakket så mange kasser som ønsket. Og jeg synes også rigtig meget lidt om det kaos, der var i især min stue. Jeg kunne sidde i sofaen, og det var egentlig det, for der var som sagt stier i stuen, hvor der også var halvfyldte kasser, bobleplast, saks og tape på gulvet. Så jeg gik i seng noget utilfreds med mig selv...

Til gengæld vågnede jeg op her til morgen fuld af energi og overskud, for pludselig i nat ... ja hvorfor ikke ... fik jeg den geniale ide synes jeg selv, at de "små" kasser kunne da stå der, hvor jeg tidligere havde mit skab. På denne måde skabte jeg plads i stuen og alting ser bare lidt mere overskueligt ud igen :) Bare helt til formiddag fik jeg pakket 3 kasser ned fra køkkenet, har været ude og blive klippet OG fået handlet lidt ind.

Nu vil jeg til gengæld sørge for noget mad til Troldeungen og hans kammerater og så vil jeg fortsætte der hvor jeg slap i formiddags ...

Fortsat god søndag til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad