onsdag den 12. september 2012

Always look on the bright side of life ...

Jeg forsøger at leve op til mit motto ...

Always look on the bright side of life 

Derfor har jeg lavet en liste på 10 ting som jeg er glad for ...

1.   Ingen flyttekasser tilbage
2.   Lejligheden ligner et hjem
3.   Butleren fungerer perfekt
4.   Nyder min nye lejlighed
5.   Kanon dag i praktikken
6.   Har fået at vide jeg tager initiativ
7.   Selvtilliden er tilbage
8.   Ældste søn "besøger" hans mor
9.   Veninden har annonceret sit besøg
10. Bare fordi ...


6 kommentarer:

  1. Det er en supergod liste, som vi alle burde lave med mellemrum. Den minder lidt om den taknemmelighedsliste jeg laver dagligt med fem punkter jeg har været taknemmelig over den enkelte dag.

    Du er kommet hurtigt over flytningen! Tillykke med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også :) og det er en god ting at lave en taknemmelighedsliste for at holde sig positiv.

      Tak ...

      Slet
  2. Det er da ni rigtig gode ting ... jeg håber bare ikke, du skrev den liste fordi du syntes behovet for at fremhæve noget positivt var påtrængende ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Niksen ... Jeg var bare glad, så listen forstærkede det bare ;-)

      Slet
  3. Det er en god ide! Den slags lister kommer man langt med. Det er sundt lige at remse op hvorfor man er glad ;-)

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad