lørdag den 12. maj 2012

Jeg burde have ...

Jeg burde have læst i dag ...
Men jeg har tilladt mig at tage en fridag fra studier.

Til gengæld har jeg kastet mig over at sy denne kjole/tunika med dertil hørende banden og svovlen.

Jeg bliver aldrig venner med et mønster, som i realiteten bare er nogle hvide dele uden numre på. Og så skal du da bare gætte om det er for eller bag. 
Jeg bliver heller aldrig "gode venner" med voile. Det er så levende, at det er næsten umuligt at sy i og ikke mindre at klippe.
Jeg bliver aldrig klogere med hensyn til IKKE at overlocke, før jeg er helt sikker på det jeg syer sammen nu også rigtig.

Som I nok kan fornemme har jeg og min opsprætter haft et nært forhold i dag.
I hvert tilfælde så nært i et forhold til at det nærmest har været belastende.
Jeg har ikke EN sprættet op.
Næh nej jeg har såmænd bare sprættet op hele FIRE gange, fordi jeg ikke lige kunne finde ud af det.

At sprætte op er altså heller ikke en drøm jeg kan anbefale, især ikke hvis det er overlock søm, som det har været i alle tilfælde mig med.

Jeg håber og beder til, at det er sidste gang jeg skal sprætte op på denne "tingest", for lige nu er det et hade projekt af format.

Nå men jeg vender tilbage, når temperament og syning er overstået.

Hvis altså ikke "tingesten" ryger ud af vinduet...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad