torsdag den 17. maj 2012

Kræmmermarked ...

I dag startede det årlige kræmmermarked på Tangkrogen, som varer i 4 dage.
Tidligere år har jeg ikke været den "flittige" gæst, som egentlig tiltrækker mange mennesker.
Men jeg havde i år bestemt, at jeg ville ned og se det lidt an ...
Men jeg havde mine betænkeligheder, for selv om vejret var fint om morgenen, synes vejrguderne, at det absolut skulle regne. Det holdt dog op, og jeg var der sidst på dagen.

Der kan købes meget forskelligt såsom nisser, buksedragter med smocksyning, nipsting, Soft Shell jakker, voksduge og selvfølgelig tombola er der jo også ...

Jeg var beskeden ...
Jeg købte kun danske jordbær og nogle vandperler ...

Og da jeg gik hjem, så jeg Dannebrog vejre i blandt fantastiske sky formationer ...

Derudover har jeg også været kreativ, men mere om det i morgen ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad