fredag den 11. maj 2012

Jeg glæder mig til om en lille time ...

Det er fredag ... 
og lige om lidt - en lille time - er det weekend ...

Ja weekend er så meget sagt, når man er studerende, for så drejer det sig jo om at forberede sig til den kommende uge, og det skal jeg også.

Men solen skinner, og jeg trænger til at lave noget andet end læsning.

Så derfor har jeg bestemt, at jeg vil sy ...
Jeg vil en kjole/tunika, hvor stoffet har ligget her et stykke tid.

Men inden jeg kommer alt for meget i gang med at sy, skal jeg klippe ...

Altså klippe Troldeungens hår, for det trænger til at blive tyndet ud og blive sommerklar.

Så god weekend til alle, jeg må tilbage til en on-line diskussion, for jeg har faktisk undervisning lige nu, men det er heldigvis hjemmefra.


4 kommentarer:

  1. Smart med hjemmeundervisning - og sød lille animation, du linkede til :-)
    God weekend og god fornøjelse med tunikasyning.
    Skal jeg ikke bare sende dig mine mål og noget stof, nu du er i træning? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo du sender bare dine mål :)

      Det er nemlig smart med hjemmeundervisning og en god weekend til dig også :)

      Slet
  2. Ja det er skønt at det er weekend!
    Også selvom man skal lave lidt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep nu har jeg nemlig weekend ;-)

      Undskylder på forhånd, for jeg er lige nu total overskudsagtig ;-) men som overspringshandling ville jeg da gerne overtage et par pakninger af flyttekasser, hvis du overtager noget tør læsestof ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad