torsdag den 10. januar 2013

Fyrpasser

Jeg er her endnu ... Jeg er bare lige landet på min matrikel for blandt andet at sørge for, at Troldeungen kommer godt af sted på skiferie i morgen.

Daddy er indlagt ... Selve den planlagte operation er gået rigtig godt. Men han har utrolig mange smerter og kan overhovedet ikke holde ud at komme på højkant. Så det tager en del længere tid at komme over, end han lige troede.

Jeg har så lovet at passe Daddys arbejde i morgen, inden jeg kører Troldeungen til skolen.

Lørdag kører jeg igen nord på for endnu engang at være fyrpasser. Rengøringskonen kan nemlig ikke så godt løfte de der 26 kg tunge sække med træpiller. Derudover er Inky - hunden - umulig. Hun kan i hvert tilfælde ikke styre ham, så ham skal jeg lige tage mig af også.

8 kommentarer:

  1. Det er hårdt at passe forældre. Jeg håber, at du også finder lidt tid til dig selv, og at han Daddy snart kommer ovenpå igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hårdt ... mere fordi jeg skal være stærk på min mors vegne.

      Daddy er vej og det er skønt ...

      Tid har der ikke været, men det får jeg nu :)

      Slet
  2. Sikke noget. God bedring med ham ... det er ikke altid nemt at blive ældre - alting tager længere tid. Også det at komme sig over en operation.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ... ting tager tid - siger man :) Og det kom også bag på ham, at det skulle tage så lang tid ...

      Slet
  3. Hvad er din far dog blevet opereret for? (måske er jeg uopmærksom, men jeg synes ikke at erindre, at jeg har kunnet læse om det her på bloggen). God bedring til ham, og godt at du kan tage til det nordjyske og bakse med træpillerne og hunden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er blevet opereret i nakken - 3-5 nakkehvirvel. Nervebanerne ud til venstre arm har været "klemt" af og gjorde han havde en følelse af at have en lam arm. Samtidig med at han ingen følelse havde i fingerspidserne samt var statisk på selve armen.

      Og nej der har ikke stået noget på bloggen ... for det skulle jo "kun" være en lille rutine operation, hvor han var indlagt max 4 dage.

      Og det går meget bedre med ham nu.

      Slet
  4. Åh altså - I er ret heldige at I har hinanden!
    God bedring med ham og håber Troldeungen får en skøn ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi er heldige at have hinanden og tak :)

      Jeg finder ud af senere i dag om Troldeungen er blevet bidt af ski ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad