torsdag den 7. juni 2012

Klynk ...

Vi Har alle tænder - forhåbentlig da, og det har jeg selvfølgelig også... Men i går - selvfølgelig efter fyraften - begyndte min ene problem kindtand at gøre ondt. Jeg åd panodiler ... det blev holdbar - altså smerterne. Men da jeg skulle sove i nat, kunne jeg bare ikke, for det dunkede, sved og var en skærene smerter. Omkring halv et måtte jeg kapitulere og ringe til vagtlægen for at høre, hvad jeg kunne gøre. Ipren var rådet, og jeg tog en ipren og vaklede i seng. Og endelig omkring kl to fandt jeg i søvn. Og så skulle der ringes til tandlægen i dag, for dét var bare ikke til at holde ud. Dommen er ... et stk. rodbehandling og des lige ... At betale 3500 ... Tak for kaffe Heldigvis har jeg en lille uge til at finde de der 3500, for det er altså ikke nogen jeg lige kan hive op af bukselommen. Men nu er jeg foreløbig på antibiotika og stærke smertestillende. De smertestillende virker i hvert tilfælde efter hensigten, for den ene lille pille er nok til at gøre alt tåleligt. Jeg kommer med garanti til at sove godt i nat på en cocktail at for lidt søvn og smertestillende.

2 kommentarer:

  1. Åååh hvor ikke rart. Det gør SÅ ondt den slags. Jeg håber det bedste!!
    Men som et lille plaster på såret er der endelig en lillebitte pakke på vej herfra!!
    NOGET af det må du så nok vente med.. Eller skynde dig at børste tænder!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg skriver gerne under på at det gør p.... ondt og man kan bare ikke være nogen steder :(

      Jeg glæder mig til plaster ;-) og jeg tror jeg venter til tanden har det godt igen ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad