tirsdag den 6. november 2012

Gaver ...

I husker nok, at jeg nævnte noget om gaver ... men af en god grund har jeg ikke kunnet vise dem før nu, fordi det jo skal være en overraskelse til de mennesker, som skal modtage dem.

Altså min gave til mig selv kan jeg jo sagtens vise. Jeg var en tur i The Body Shop og købe lidt lækkert til mig selv.


Derudover har jeg købt noget stof, hvilket sikkert ikke kommer som nogen overraskelse.



 Så købte jeg faktisk også den første juleting.


Juletingen har jeg så brugt til at pynte gaverne til afdelingen.



Og så har jeg købt gaver til afdelingen. Eller det vil sige, der er faktisk 3 forskellige afdelinger i afdelingen, som jeg har været i meget berøring med. Så det blev 3 x gaver alle indkøbt i Tiger.
Der er Ginger Snaps, Marsmellows, I Cantuccini alle mandorle, Mocha Beans, Fransk Nougat, Spanske Tørrede Figner (som er købt i Føtex). Alt sammen proppet i en gavepose fra Tiger.

Acceleratorerne får rimelig tit gaver i form af chokolade fra patienter efter endt behandling. CT folkene får ikke, fordi de ikke har samme "nære" kontakt til patienterne. Så derfor ville jeg ikke komme med chokolade.

Så nu vil jeg gøre mig klar til at aflevere disse gaver.

Kan I alle have en rigtig god tirsdag.


6 kommentarer:

  1. Du er da en rigtig god kollega at have :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med din veloverstået eksamen, og så er du da en skøn kollega at have. Det er dejligt når nogen tænker på andre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene ... kollegaerne synes jeg var rigtig sød ;-) Normalt når jeg slutter et sted, så bager jeg som regel et eller andet, men når det er til 3 forskellige matrikler, så er det rimelig besværligt. Derfor den nemme løsning :)

      Slet
  3. Du er bare skøn! Altid så betænksom!
    Jeg nyder stadig min fine taske! Mit mobil etui kan jeg desværre ikke bruge så tit fordi jeg har sådan et super-anti-gå-i-stykker et til min iphone. Og det fylder for meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rødmer helt ... men tusind tak for de søde ord :)

      Hvis du har lyst til at få et nyt etui, som passer, siger du vare til ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad