onsdag den 8. januar 2014

Hov ... hvor blev det år af???

Først havde jeg hamrende travlt med at blive færdig med min uddannelse i første halvdel af 2013 ...
I juni kunne jeg kalde mig nyuddannet radiograf - Jubiii ...

Så kom en down periode, hvor jeg gik som arbejdssøgende og søgte vidt og bredt.

Så kom en op tur, hvor jeg næsten fra den ene dag til den anden startede i mit job.

December nærmede sig med raske skridt, og jeg var også faldet godt til på arbejdet.

Så blev det til jul og nytår, hvor jeg havde diverse vagter.

Pludselig var det januar ...

Jamen hov ... hvor blev 2013 af???
Det år har da lige fået ben at gå på ... eller løb det afsted?

Men i hvert tilfælde ...

et forsinket


GODT NYTÅR til alle

3 kommentarer:

  1. Også et rigtig godt nytår til dig og dine. Du skal se, det ender med at 2014 løber lige så hurtigt som det forgangne år. Jeg synes, tiden går hurtigere og hurtigere, jo ældre jeg bliver. Det ender med at man når at vende sig om, og så er man tæt på de 80 :-)

    SvarSlet
  2. Og rigtig godt nytår til dig og dine....
    2013 kom forbi - og der må jo have været nok at se til. Her fløj det også afsted, men vi er enige om, at det gik godt, og så er det vel slet ikke så tosset endda.

    SvarSlet
  3. Godt nytår Tove!
    Det må da væe et godt tegn, at 2013 løb hurtigt - tænk hvis det havde føltes som en evighed :-D

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad