lørdag den 17. november 2012

Foto album ...

Da jeg flyttede, fik jeg jo også pakket diverse fotoalbum ned. Og da jeg fik fingrene i den kasse, kunne jeg ikke stå for muligheden for at kigge dem nogenlunde igennem.

Der er nogle rigtig skønne billeder i dem, og mange af disse billeder er fra min barndom i Aussie land. At sidde og fnise af et billede af Rengøringskonen og Daddy med langt hår.
Sidde og sige nåhh ... hvor er det sødt.
Sidde og se billeder af min store søn fra da han blev født og et år frem.
Sidde og se billeder fra ferie på Tenerife med mine skønne sønner.
Og jeg kunne blive ved ...

Et af mine favoritbilleder er faktisk ikke af mine børn ... derimod et billed som Daddy har taget engang i tidernes morgen.
Han vandt vist nok også en konkurrence med det.

Den kopi, jeg har, er en ikke helt standard størrelse, men jeg vil have den affotograferet. For jeg vil rigtig gerne have den hængende på væggen.

Copyrighten har jeg fået lov til at overtage ... heldigt man kender fotografen ikke ;-)

Vil I se billedet?

Ok - det kommer her ...




God lørdag til jer alle ...

6 kommentarer:

  1. Skønt billede, det forstår jeg godt du vil have i syne..
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge :) og en god weekend til dig også ...

      Slet
  2. Det er et rigtig godt billede din far har taget; der er ikke noget at sige til, at han vandt en konkurrence.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke lige om, han vandt, men han deltog ;-) Og jeg er også rigtig glad for det ...

      Slet
  3. Det var dog et skønt billede :-)
    Det er så skønt at fordybe sig i billeder fra 'fortiden' - det kan man bruge timer på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtigt :) Der kan bruges timer ...

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad