onsdag den 5. december 2012

En rigtig skøn dag ...

Det har været det skønneste vejr i dag ... solskin fra morgen til aften ... eneste lille bitte minus er, at der ingen sne er kommet - i hverttilfælde ikke har i Århus. Vi kan se græstotter blandt sneen.

Jeg har talt med en veninde i Hjørring, og hun kan fortælle, at de der har sne. Hun har været ude og rydde 2 gange. Hendes bil er vokset til dobbelt størrelse, for den er nemlig ikke motioneret i dag og har derfor fået lov til at blive dækket af sne.

Daddy har været ude og rydde også, og da han var færdig, kunne han starte forfra, for så begyndte det at sne igen. Inky har bare nydt at være ude og blive hvid, han nyder det der hvide noget og synes, det er noget dejligt noget at lege i.

Rengøringskonen synes ikke, jeg skulle snydes for et fødselsdags kort, selv om de ikke kom ned, så hun scannede fødselsdagskortet, som jeg så får på fredag.



Ellers har jeg brugt dagen på blandt andet at høre min nye cd flere gange - og gerne højt, og da Troldeungen kom hjem, skulle cd'en partout ind til ham også. Printeren fik jeg sørme også ordnet ... noget papir havde sat sig fast, og det skulle fjernes, inden jeg kunne være kreativ. For næsten alle julekort er lavet, og halvdelen er sendt.

Solnedgangen var også skøn ... dog en anelse overskyet, men det lykkedes mig at få et billede af den alligevel.



6 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en skøn dag, og sikke et fint kort...;-D God dag til dig..

    SvarSlet
  2. Fantastisk at du allerede har styr på julekortene. Jeg sender dem som regel på den sidste dag. Med årene bliver det godt nok til færre og færre, da jeg kun skriver til dem, jeg selv har fået julekort fra. Egentlig synes jeg, det er synd at denne gode skik er ved at gå i glemmebogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså jeg har styr på, hvem jeg sender kort til, men jeg har ikke sendt alle endnu ;-)

      Du har ret ... det er egentlig sørgelig, at denne skik skal gå i glemmebogen, for den er faktisk ret hyggelig.

      Slet
  3. Imponerende, at du skriver julekort ... det har jeg ikke gjort i 30 år :-)
    Bortset fra det til Charlottes svigerforældre. De elsker at prale med julekortet fra Danmark, så det nænner jeg ikke at svigte dem med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er hyggeligt at skrive julekort ... om end de sidste mange år er de ikke skrevet i hånden men printet ....

      Og jeg plejer heller ikke at lave julekort selv ... men jeg har jo tiden i år ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad