onsdag den 5. september 2012

Gardiner ...

Nu har vi boet på den nye matrikel et par dage eller mere ...

Men Rom blev jo ikke bygget på en dag ... og jeg konstaterer, at det gør udpakning mv altså heller ikke hvad jeg godt vidste på forhånd

Møblerne er stort set på plads, så det er jo rart ... nu er det jo kun brugsting og nipse ting der skal ud og placeres ... og så måske lige en hylde eller 4 ... og gardiner ...

Apropos gardiner ... så råbte Troldeungen igennem lejligheden til mig forleden dag følgende ...

"Mor ... Hænger du ikke gardiner op nu?"

"Nej, det kan jeg altså ikke lige, for de skal altså lige syes ... Hvorfor?"

"Jo altså mor ... for det første går solen lige ind i mit fjernsyn om eftermiddagen ... og for det andet er det altså træls, at folk udefra kan se hvad vi laver i lejligheden ..."

"Ja det har du ret i ... men de skal nok komme op hurtigst muligt ... men synes du ikke at det også er vigtigt at få orden i alle tingene, så flyttekasserne kan komme væk?"

Tænkepause ... "Jo ... det kan du have ret i ... men du sørger for at der kommer gardiner om snart ikke?"

"Jojo ... men jeg skal altså også i praktik, og Rom blev altså ikke bygget på en dag, skal du altså vide ..."

Men han har ret ... vi skal have gardiner op, for vi kan ikke slå en lille prut uden at nogen kan se hvad vi laver ...

4 kommentarer:

  1. Det er godt at du har fået internetforbindelsen tilbage igen, så du kan holde øje med blogland (og vi kan holde øje med dig). Det er et kæmpe projekt at flytte - jeg føler med dig.

    Det bliver dejligt, når gardinerne kommer op, så I kan få lidt privatliv igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det allervigtigste gardin ... Nemlig i mit soveværelse ... Er kommet op. De andre skal syes inden jeg kan hænge dem op ;-)

      Og det er skønt at være på nettet igen om end jeg har forsømt blogland til fordel for oprydning med mer ;-)

      Slet
  2. Selv om du har rigeligt at se til, kan jeg godt forstå, hvis I prioriterer gardiner ret højt - det må være ret ubehageligt at bo i et akvarium :-)
    Velkommen tilbage ... pausen blev nu ikke så lang, som jeg havde troet, så jeg fik slet ikke kommenteret det forrige indlæg - men jeg håber du er kommet godt på plads. Du lyder meget effektiv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Akvarium er lukket til den ene side ;-)

      Jeg har så tilladt mig at holde pause igen for at få udryddet diverse kasser samtidig med jeg har lavet lektier med mere :)

      Men nu skulle der være tid til at følge med i blogland ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad