mandag den 12. marts 2012

Drømme ....

Troldeungen har været syg med opkast natten til i dag, så jeg valgte at blive hjemme, selv om han er så stor, at han i realiteten ikke behøver moderen til at sidde på sengekanten.

Men jeg har brugt dagen på min opgave om kvalitetsudvikling og til at dagdrømme.

Jeg fryser mine fødder hele tiden i øjeblikket, og selv om jeg pakker dem ind som en michelin mand, fryser de og dermed jeg.

Så jeg drømmer om sommer, så michelin fødderne kan få noget varme og sol.
Jeg drømmer om at få gang i min altan igen, og jeg har allerede nogle drømme/ønsker klar til indretning.

Og mine krukker på altanen? Hvad skal jeg komme i dem i år?
Skal det være Susanne med det sorte øje?
Pelagonier?
Stedmoderblomster?
Eller skal jeg også plante nogle krydderurter?

Men lige nu - der fryser jeg.
Så jeg tror bare, jeg går i seng og drømmer om sol og varme.


2 kommentarer:

  1. Sweet dreams :-)
    Hjemmestrikkede sokker er en god ting.
    Krydderurter i potter er så dejligt at have.
    Og kommer du forbi, kan du få et vred rød torskemund - jeg kunne vist levere til det halve Danmark ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg sov godt ;-)
      Krydderurter er nemlig dejlig at have.
      Hvis jeg kommer forbi, så vil jeg gerne :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad