fredag den 23. marts 2012

Så er der weekend ...

Fredag er lig med starten på weekenden.

Normalt ville jeg have haft en studiedag, men fordi vejledere er bekymrede for, om jeg består denne eksamen, har jeg valgt at bruge min dag i praktikken, det var meningen at jeg kun skulle være der et par timer eller 3 men det blev til næsten 5 ;-) Men jeg fik da noget på plads mht til min opgave, som skal præsenteres i næste uge. Så der står opgave skrivning på programmet i weekenden, samt reflektion over ugen, samt læsning af diverse medicin og lave et udførlig program for mig til mandag morgen .
Puha, jeg bliver helt svedt ved tanken om alt det, jeg skal nå.

Vejret her i dag er ikke noget at råbe hurra for, efter det flotte vejr vi havde i går
Jeg går altid forbi Åen, og i går var det et tilløbsstykke uden lige, hvor alle ville sidde udenfor og nyde solens stråler og varmen.

I dag har det været tåget næsten hele dagen, der var dog lige på et tidspunkt, hvor solen tittede frem, men det var ikke længe, for så blev der tåget igen.
Dette billede er taget omkring kl 17.30 ud af mit stue vindue
Dette er taget ca 1/2 efter og der kunne jeg overhovedet ikke se højhuset
Ifølge TV2 Vejr skulle der være stedvis tåget, hvortil Troldeungen tørt konstaterede, at her var der da tåget hele tiden, men de har lovet solskin i morgen. Så lad os nu se, om det holder.


2 kommentarer:

  1. Godt du fik styr på din opgave! Og så bare skrive skrive skrive!
    Pøj pøj med det - det er snart slut!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var rart at jeg fik styr på det :) men nu vil jeg lige gå ud i tågen og købe noget morgenmad og så står den på skrivning bagefter ;-)

      Tak - jeg håber det snart er slut :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad