torsdag den 1. marts 2012

Studiedag ....

Studie dag er jo en dag, hvor man ( i det her tilfæde mig) skal/kan bruge på at samle informationer og læse faglitteratur. Sådan en dag har jeg haft i dag.

Det vil sige jeg har studeret og reflekteret over en kvalitets opgave i et par timer.

Så har jeg ellers ventet på Daddy, som skulle komme med en anden Mac, som jeg skulle have overført nogle programmer fra. Han kom også, men han havde da lige glemt tastatur og den rigtige skærm.
Så ham af sted igen for at låne skærm og tastatur, og så lige arbejde et par timer eller 3.

Imens udnyttede jeg tiden til at studere.
Ikke faglitteratur men derimod hvad min symaskine kunne fremtrylle igen.


Det blev til endnu en mobil taske, som min mor fik, så nu er der 2 forskellige mobil tasker, hun kan bruge.
Og de er faldet i rigtig god jord.
Min mor troede faktisk, at det var nogle, jeg havde købt, indtil Daddy fortalte, at det var hjemmelavet.

Nå men Daddy var endnu ikke kommet, da jeg var færdig med tasken
Så jeg fortsatte med at udforske, hvad symaskinen kunne frembringe.
Og det blev til denne serie.


En kosmetikpung.
En pung til hygiegnebind.
En pung til tampax.

Jeg er altid irriteret over at have både bind og tampax liggende løst i tasken, men på denne måde ligger de i deres pung og fylder ikke meget.

Så det har været en produktiv studie dag ;-)
For udover at have syet og studeret faglitteratur har jeg også igen fået min uundværlig foto-bob på Mac'en. Så nu kan jeg rigtig redigere mine billeder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad