fredag den 4. maj 2012

Aktiviteter - skole og overspringshandlinger ...

Hvornår lærer jeg at gå i seng, når jeg skal op kl GAAB næste morgen ...
Det lærer jeg vist bare aldrig ...

Onsdag aften var jeg ikke til at drive i seng, og det var fordi jeg havde mit nye legetøj aka Ipad.
Inden jeg så mig om, var klokken mange, men den kan jo sa mange ting, så det var spændende, men i seng skulle jeg, for torsdag skulle jeg i skole.

Torsdag var jeg i skole, og med mit fine "legetøj" gik dagen med forlæsning - altså alle power points havde jeg lavet om til pdf'er, som jeg så havde på Ipad'en. Det fungerede forrygende, og der blev også skrevet noter mv. på den, så det var helt klart en succes - i hvert tilfælde for mig. Og så blev der også lavet gruppearbejde, inden vi kunne "holde" bededagsferie.

Men der var lige en overraskelse til mig, for nede på parkeringspladsen holdt Daddy og Rengøringskonen. De ville høre, om jeg havde lyst til at være i selskab med mig, hvor vi skulle i Bilka og IKEA, og så ville de køre mig til toget. Det sagde jeg så ikke nej til, så vi var både i Bilka underlig nok var der ikke særlig mange mennesker der og også en tur i IKEA igen. Og der fik jeg min sidste manglende altankasse, så nu kunne min altan se fin ud og ikke kun have 2 forkølede altankasser langt fra hinanden. Det var et par hyggelige timer i selskab med dem.
Men togturen var jeg til gengæld ikke vild med, men det var mere, fordi jeg ikke lige havde tænkt på efterskole elever skulle forlade deres skoler for at tage hjem på ferie, så der var proppet. Jeg fik heldigvis et sæde.

Vel hjemme gik jeg i gang med at fylde den sidste altankasse, og det bliver så fint der ude.

I dag har det gået med lektier og rigtig gode overspringshandlinger. 
Overspringshandlinger indebærer altanen, som I lige får et smugkig af nu.

Selve altan indretning mv. vil der komme flere billeder af i løbet af weekenden.

Fortsat god Store Bededags ferie.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad