mandag den 14. maj 2012

Træt ...

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ...

Jeg er træt ... så træt ...

Det kan godt være jeg er vågen, men jeg kunne praktisk talt stå op og sove og har faktisk lige præsteret at blunde stående, imens jeg ventede på ovnen kunne blive færdig med at stege nogle fyldte fiskefiletter.
Mit indre univers er i hvert tilfælde gået i dvale og har været det længe ...

Og en dag på skolebænken fra 8.15 til 16.00 sætter altså sine spor ... også selv om det var sjovt med rollespil og papirsflyvere i undervisningen.
Så da klokken nærmede sig 14.00 var jeg mentalt ved at lukke ned for den indre computer, finde en pude og så bare lige tage en lille morfar. Heldigvis var den sidste underviser med på at "knalde" undervisningen hurtigt af, for han ville også gerne hjem.

Og da vi fik lidt tidligere fri, håbede jeg på at nå lyntoget. Det gjorde jeg så ikke, så det blev bumle regional toget. Og det var heller ikke et IC3 - næh det var et af de rigtig gamle, hvor der ikke er stikkontakt i togene og klistermærker på døre om at man ikke må bruge mobiltelefoner - hmmm ... det var der dog ingen, som tog notits af dette. Jeg opdagede det da først, da jeg kom til Århus.

Men jeg har vist nok lært af denne dag, at jeg skal gå tidligere i seng, for jeg hænger bare ikke sammen, og om ikke mange minutter vil jeg se, hvordan det er at ligge i min seng.

Fortsat god aften ... og må I sove godt, når altså I kommer dertil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad