tirsdag den 8. maj 2012

Detaljer fra altanen ...


Jeg lovede nogle detalje fotos, da jeg lavede indlægget om altanen,
og da jeg lige havde en pause kommer de så her.


Det er faktisk rigtig sjovt at se træers udvikling. 
Disse billeder er taget med 9 dages mellemrum.



 Mine fine ny indkøbte krukker fra Fakta til "kun" kr. 79,00
med løvstikke, citronmelisse og purløg

Jeg elsker rosmarin, så den SKAL jeg have på altanen.
Timian er også rigtig god til alting.

Og så lige nogle detalje billeder af dug, sæde hynde og ryg betræk.
Så der er både blevet syet og hæklet.



6 kommentarer:

  1. Uhmm en indbydende altan, her kunne jeg sagtens sidde og nyde blomsterne, kaffe og en god bog :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :) der sidder jeg også og nyder en kop te og en god bog

      Slet
  2. Ihh hvor hyggeligt!
    Du er altså vildt god til at sy!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Altanen er blevet rigtig hyggelig - selv Troldeungen synes den er vildt hyggelig

      Tak :)

      Slet
  3. Skøn altan, du har - der må dufte vidunderligt, når det lige har regnet :-)
    Smart med det hæklede i det syede - din egen ide, går jeg ud fra? Du er meget kreativ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det dufter skønt, når det lige har regnet :)

      Ja det er min egen ide med det hæklede i det syede - jeg synes det giver et personlig islæt i det ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad