lørdag den 28. juli 2012

På ferie igen ...

Troldeungen tog jo afsted fredag, og så var der jo ikke nogen grund til at være hjemme alene, når jeg kunne komme til Nordjylland.

Så fredag, da Daddy havde afleveret ungerne i lufthavnen, samlede han mig op.

Der var det skønneste vejr her i Himmerland. Og Inky beviste igen, at han er trofast overfor mig,for da Rengøringskonen sagde, at jeg og Daddy var kommet, styrtede han direkte forbi Daddy for at finde mig...

I dag har det regnet, indtil sidst på dagen hvor det faktisk klarede op og solen skinnede.

Ude i deres gårdhave har de et bassin og et springvand. Det risler og kunne i bedste fald lyde som regn. Og da vi havde værelse lige ud for det, kunne vi have svært ved at sove. For her ude er der bare ingen lyde i forhold til byen. Men det er rigtig flot ...

Jeg beklager, hvis jeg ikke lige får læst eller skrevet ved andre blogs end min egen, men det er lidt svært, når Ipaden ikke altid vil som jeg vil. Eller også har jeg ikke tid, for jeg skal jo også være underholdende. Men jeg vender stærkt tilbage ...

2 kommentarer:

  1. Den landlige stilhed er bare det bedste, hvis du spørger mig :-)
    Fortsat rigtig god ferie til dig - jeg har bare en billig, brugt til salg nu :-)

    SvarSlet
  2. Tak Ellen - jeg tror bare jeg beholder min egen ferie :-) for der er stadig noget ubrugt på den ...

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad