tirsdag den 31. juli 2012

Stille og rolige dage ...

Dagene går stille roligt ...

Her ude på landet er der ikke mange lyde ... Eller jo det er der for det er dyre lyde og så er der en fantastisk. Stilhed og ro omkring en ...

Men jeg er jo et bymenneske, så jeg bliver måske en anelse rastløs ...

Derfor har jeg overtaget Daddys sy projekt. Han købte i sin tid noget velour stof, som skulle bruges til en pyjamas til Rengøringskonen.

Den blev klippet ud, og så skulle den syes sammen ... Jeg vil lige indskyde her at jeg SAVNER MIN symaskine, for så var den syet ... Men Rengøringskonen har også en - ikke at den bliver brugt tit - men den er her ... Jeg spoler tråd op, tråd den og skal så til at sy ... Så vil den ikke transportere stoffet frem ... Så bliver den skilt af - næsten i atomer - reparareret af Daddy og mig inden den samles igen ... Og så kan den sy ... Indtil den lavede fuglereder bagpå, og så var jeg mega sur, for jeg manglede max en halv time på symaskinen ... Daddy har lovet at kigge på den i dag medmindre jeg kommer ham i forkøbet.

Men ellers har jeg været i IKEA og Bilka en tur. Og jeg nåede igen at købe noget i IKEA, men det var faktisk med henblik på den nye lejlighed, for det var stof ... Nemlig 22 meter ... Som noget (det meste) af det skal bruges til gardiner og resten til puder og duge ... Og i Bilka fik jeg købt de første 20 flyttekasser, som jeg får/tager med hjem i morgen, for jeg bliver kørt hjem i morgen ...

Ellers skinner solen og der er blå himmel her til morgen ... Inky nyder jeg er her og han tager sig nogle rettigheder som han faktisk ikke må ... Men jeg siger ikke noget ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad