lørdag den 21. juli 2012

Venter i spænding ...


Imens jeg venter i spænding på at høre, om jeg har fået lejlighed allerede fra 1. september så der må gerne krydses fingre, har jeg været en tur i Tønder med veninde og hendes familie.

Det var nogle skønne, dage om end den blev afbrudt på grund af misforståelse med hensyn til booking af værelse. Den sidste dag, som så ikke ifølge os skulle være sidste dag, blev lidt hektisk, men vi nåede næsten det hele.

Tønder by er en skøn by med mange finurlige huse og udskæringer på huse.



"Det gamle apotek" måtte jeg da ind og se. Der var mange sjove ting og sager, og jeg måtte også tage billeder af nogle ting, for de fik mig til at tænke på nogle mennesker i blogverden.


En af dem er Ellen, eller det vil sige Ellens barnebarns dukkehus. For der er/var en hel afdeling af dukkemøbler, huse og porcelæn.














Jeg så også de skønneste Cup-cakes og et kagefad, som fik mig til at tænke på en anden blogger.























Vi var også inde i en sjov genbrugs/antik butik, hvor jeg "faldt" over denne skønne kamin.





















Ellers har jeg været inde og hjælpe med fodbold som jeg plejer


Og i går var jeg i Tivoli Friheden og se/høre Big Fat Snake, som derefter resulterede i en lille billig tur i byen.

I dag står den på grøn koncert sammen med venner. Både Troldeungen og Golferen vil være derude, men de vil bestemt ikke være i selskab med moderen ...

Men jeg venter stadig i spænding ...

Fortsat god weekend til alle ... og til dem som stadig har ferie ... nu kommer det gode vejr håber jeg ...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad