lørdag den 9. februar 2013

Forkælelse ...

Jeg har sovet elendigt i nat ...

Troldeungen havde sendt mig en sms midt om natten for at spørge, om en kammerat måtte sove hjemme hos os ...
Der var bare lige et lille problem - for jeg hørte ikke mobilen. Det resulterede så i, at den unge mand jo lige ville spørge, da han og kammeraten var kommet hjem til os, om det nu var i orden. Selvfølgelig var det det, brummede jeg og forsøgte at vende mig om på anden side og sove videre. Ca. 10 minutter efter "lister" den unge mand endnu engang ind i soveværelset - dog uden at tænde lyset - og famler rundt ved skrivebordet.
Jeg brummende og halvsovende: " Hvad nu?"
Troldeungen: "Jeg leder efter iPad'en ... må jeg godt låne den?"
Jeg brummende og halvsovende: "Den ligger i min taske ... men jeg skal altså bruge den i morgen"
Troldeungen: "Ok ... tak"
Og så kunne jeg ellers vende og dreje mig i sengen indtil omkring klokken 7. Men på den positive side så fik jeg da lov til at "sove" 2 timer mere end jeg har gjort hele ugen ...

Jeg har så gået rundt hele formiddagen og været lidt zombi agtig ... ikke gidet noget og meget træt.

Ved middagstid tog jeg bussen ned til byen, for jeg havde fået tid til fod terapi - Garra Rufa - hvilket var noget så skønt. Mine fødder var som isklumper, men med fødderne i 30 graders varmt vand i ca 35 minutter var skønt. Jeg fik serveret vand med lime, og så sad jeg ellers der og læste diverse artikler - forberedelse til bachelor - de var heldigvis på dansk alle 3. Totalt afslappende for mig.


De første 5 minutter kilder men den efterfølgende tid mærkes det ikke ... Fødderne er som små skyer at gå, og så er det faktisk ikke dyrt.

Rengøringskonen og jeg skal nok også til en Garra Rufa på lørdag i Nordjylland ... altså vores fødder.

Det er i hvert tilfælde noget, jeg er blevet forfalden til, og jeg anbefaler det gerne til alle.

6 kommentarer:

  1. Lyder som en lidt hård nat.. :-) så har man da helt sikkert brug for forkælelse bagefter. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en hård nat :) og desto mere grund til forkælelse :)

      Slet
  2. Vi har også en butik med doctor-fisk, og vil snart til at prøve det..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv det ... Prøv det ... Det kilder men det er godt :)

      Slet
  3. Det var synd at du ikke endelig kunne få lov at sove 'længe'. Det der med fiskene lyder herligt. Det vil jeg også prøve, hvis jeg en dag ser et sted, hvor de har det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også en smule sur og så alligevel ikke, for jeg har jo selv opdraget ham til at komme og sige sådanne ting ;-)
      Find nogle doktor-fisk i nærheden ... det er så skønt :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad