søndag den 5. februar 2012

Atter en weekend gået....

Så er der atter gået en weekend

Fuld fart på den ene dag og en total dase dag den anden dag.

Lørdag stod i shopping tegnet ;-), altså for mit vedkommende var det en billig tur men for min veninde og hendes datter var det en dyr tur. For vi slæbte på diverse poser, tasker mv. Som min veninde sagde, så var det da godt, at det var så koldt, for så kunne det være at kortet kunne nå at køle af :)

Hovedsagen var dog, at vi hyggede og snakkede og var pinlige, i hvert tilfælde ifølge min venindes datter.

Og denne laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dag sluttede for mit vedkommende kl 21.45, da jeg åbnede min hoveddør. Mine fødder knurrede og murede, så de blev smækket op, og så sad jeg stille og roligt og nød et glas vin.

Søndag har gået med at lave absolut ingenting. Min fødder er stadig en smule ømme. Men jeg har dog været ude og lufte min nye taske, for jeg skulle lige handle også. Men ellers har dagen stået på at lave absolut ingenting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad