mandag den 13. februar 2012

Kender I det???

Kender I det, at ting bliver væk?

Mine "ørebøffer" til Ipod er væk, og ligeledes er dingenoten til Ipod på mystisk vis også væk. 

"Ørebøfferne" har jeg hele tiden sagt, at det måtte Troldeungen have, for han har lånt dem så tit.

Dingenoten aner jeg ikke, hvor kan være.
Nå men nu har det irriteret mig længe nok, så nu gik den "vilde skattejagt".

Ind på Troldeungens værelse og lede de sandsynlige og usandsynlige stede
- ingen ørebøffer eller dingenot.

Ud i gangen til Chatollet og lede diverse skuffer igennem
- ingen ørebøffer eller dingenot.
til gengæld fandt jeg andre dingenoter, som jeg ikke lige vidste, hvor var henne.

Ind i soveværelse/kontor og lede diverse kasser og skab igennem
- juhuuuuu ørebøfferne er fundet
(men jeg siger ikke til Troldeungen at de er fundet)
Andre dingenoter blev også fundet.

Men DINGENOTEN er pist væk - ØV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad