onsdag den 14. marts 2012

En skøn dag og den blå time ...

En skøn dag.

Solen har skinnet, der er vindstille, det er begyndt at blive varmere,
blomster og knopper på træerne kæmper en brav kamp for at vise det er forår.

Dagen i praktikken har også været god.
Lærerig, informativ og "nej-hvor-sjov" oplevelse
for det viser sig, at en af min kollegas lillesøster har redet og blevet undervist af en major, som faktisk også har undervist min far og jeg. Derudover finder vi ud af, at der hvor jeg boede i min ungdom, der boede hendes mor også. Og det kom der selvfølgelig en snak og grin ud af.

Så jeg gik hjem med et smil på læben.
Og jeg fandt ud af på vejen hjem, at mine vinterstøvler nu skal i vinterhi, og min vinterfrakke står på standby, for det var da virkelig varmt at gå hjem idag.

Her til aften har der også været en rigtig flot  BLÅ TIME
Det er dog utrolig svært at tage en rigtig godt billede af denne, medmindre man har et stabilt underlag til ens kamera, men det lykkedes rimeligt.

Prøv selv at dømme

Den helt rå fil

Efter en lille smule kontrast redigering og lukning af diverse hjørner

Troldeungen kom og spurgte, hvad jeg dog havde taget billeder af, og jeg svarede DEN BLÅ TIME, hvortil han kiggede ud af vinduet i forventning om at se det samme, som han nu kunne se på skærmen. Det kunne han så ikke, for DEN BLÅ TIME var forbi. Faktisk var den kun cirka 20 minutter.




2 kommentarer:

  1. Himlen kan bare være SÅ blå nogle gange. Man bliver helt væk i den!

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad