mandag den 5. marts 2012

Godt det er mandag ...

Puha, hvor er det godt det er mandag.

For jeg har da lige haft en lidt travl weekend - især søndag - men det var mere fordi mine forældres hjemmeside skulle opdateres, og mit gamle redigeringsprogram var afgået ved døden samtidig med min gamle Mac.

Gode råd er dyre siger man.
Jo tak det er de.
For jeg brugte en hel dag, plus lidt mere for at finde et hjemmeside program, som var til at komme til og helst uden at bruge en formue. Det lykkedes.
Så var der bare det, at nu skulle der programmeres, skrives, oprettes og uploades.

Der blev dog tid til et par overspringshandlinger såsom at sy lidt, hækle lidt og se lidt fjernsyn.
Men meget lidt på nettet.

Så da mandag morgen indfandt sig, var jeg træt men glad for at weekenden var over.


Mandag betød jo også, at jeg skulle på vægten, og stor var min overraskelse,
da den viste et vægttab på 2.2 kg.
Weeee - på 14 dage har jeg tabt mig 2,4 kg.


Men ellers en forunderlig dag i praktikken med mange mærkelige udfordringer og patienter, som var nervøse  og usikre på, hvad der skulle ske. Alle mærkelige udfordringer blev løst. Og alle patienter forlod os glade, også selv om de måtte vente et stykke tid.

Jeg er spændt på, hvad resten af ugen vil bringe.

4 kommentarer:

  1. Hård weekend! Godt man kan arbejde og få sine velfortjente pauser! :-)

    FLOT med dit vægttab! Det motivere til at fortsætte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var skønt at komme på arbejde og få sine pauser :)

      Tak og ja det motiverer en hel del :)

      Slet
  2. Sommetider er det lidt irriterende at sidde inde med nogle kompetancer, som andre kan drage nytte af ;-)
    Flot vægttab! Bare det var mig ... men det kommer desværre ikke af sig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det :) min far kan også godt, men som han siger: Det tager 10 gange så lang tid, hvis han skal gøre det, så det er nemmere at uddelegere ;-)

      Tak - jeg er også glad for vægttabet, men der bliver også trænet ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad