mandag den 19. marts 2012

Overspringshandlinger

Så er der lige tid til overspringshandling efter en produktiv eftermiddag/aften med opgaveskrivning, og lige inden jeg går i seng.

Jeg har jo købt billetter til forestillingen Chess, som bliver opsat på Aarhus Teater,
og jeg glæder mig rigtig meget til at se forestillingen.
Jeg har ... et eller andet sted ... hele LP'en, og jeg har lyttet rigtig meget til den.
Men jeg har ingen pladespiller her, så det må blive YouTube, jeg søger og hører musikken.

Ellen nævnte Anthem, og til ære for hende har jeg fundet et klip


En anden af de sange, som jeg husker, er med Elaine Paige. En lille kvinde men med en stor stemme.
I know him so well

Så efter at have lyttet til noget dejligt musik, vil jeg nu gå i seng og glæde mig til at se forestillingen

4 kommentarer:

  1. ååh altså - som fuldstændig afsindig ABBA fan kan jeg Chess udenad!
    Kan synge begge stemmer til I know him so well. Er i øvrigt meget glad for at være alene nu - idet jeg skråler himmelhøjt!

    Lækkert at skulle til sådan noget!

    SvarSlet
    Svar
    1. ABBA's sange er altid en hitter ;-) og Chess er utrolig god :)

      Det er super lækket at skulle ind og se sådan en forestilling :)

      Slet
  2. Jeg er overHOvedet ikke misundelig :-)
    Tak for Anthem og I Know Him so Well - det smager altid af lidt.

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad