onsdag den 7. marts 2012

Nu med døgn blodtryksapparat .....

Af en eller anden grund så følger der altså en onsdag efter en tirsdag, for det er normalt og kutyme :)

Og efter en underlig tirsdag kunne jeg måske forvente, at onsdag blev bare en smule normal og almindelig.

Dagen er også startet som en normal og almindelig dag.

Men kl 14.30 i dag skulle jeg så udsættes for et døgn blodtryksapparat.
Så det vil sige hvert 20. minut bliver manchetten pustet op om venstre arm og strammer, og fra kl 22 vil den så kun udføre dette stunt hvert time indtil kl 7.

Så hvert 20. minut er der en naturlig "unaturlig" pause, hvor armen kommer ned og jeg snakker til den manchet om at blive færdig, for den puster og strammer.

Men min arm er altså ikke indrettet til at have en manchet fast monteret. For manchetten kurer rundt og falder ned, så den er røget af et par gange og sat på igen.

Jeg har dog taget en studiedag i morgen, fordi
1. jeg med garanti ikke får sovet særlig meget i nat
2. jeg ikke tror det bliver særlig sjovt at være i praktikken i morgen med det apparat på, når den larmer og bibber hvert 20. minut, og mig som står helt stille og bander den langt væk.

Så jeg glæder mig til om 1 1/2 time hvor den "kun" vil gøre det hver time - jubiiii.

Kan kun sige: 

DET BLIVER SÅ SKØNT AT SLIPPE MED DEN I MORGEN KL 14.30



2 kommentarer:

  1. Jammerligt.. Godt det ikke er mig. Men det er nok meget godt at du bliver tjekket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også glad for at blive checket ... den er bare p.....irriterende

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad