lørdag den 3. marts 2012

Forårs fornemmelser del 2.....

Jeg ved ikke, om det var fordi, det var den første weekend i måneden, eller fordi det var første weekend med høj solskin og forårsfornemmelser, for der var virkelig mange mennesker nede i byen.
Jeg vælger at tro det sidste.
Sådan så strøget i Århus ud omkring kl 13
Det lokale grønt torv som også er stoppet med mennesker, selv om det er ved lukketid
Når det er ved lukketid, kan være heldig at få smidt blomster i nakken, så derfor kom der roser og påskeliljer med hjem.
Det var jo også i denne weekend, at forårssæsonen i Super ligaen blev skudt i gang.
Jeg skal da lige love for, at det kunne man se på Stadion.
AGF havde lige udlignet til 1-1
Jeg hjælper til nede på Stadion, og vi har derfor adgang til at se kampen.
Men jeg opgav ca 25 minutter før kampen var slut. 
Pingvinerne var kommet til Århus, og jeg frøs som en lille hund.

Nu skal jeg have mig en kop te og slappe af.

Fortsat god lørdag.

2 kommentarer:

  1. Kom til at slette din besked, men jo det er Frederiksbjerg ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænkte jeg nok :) synes nemlig det lignede i uhyggelig grad ;-) og faktisk lige i nærheden af mig :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad