onsdag den 29. februar 2012

En ganske almindelig dag med forårstegn

Jeg går som regel hjem fra praktikstedet.
Det er en skøn tur igennem midtbyen, og i dag var byen "levende".
Unge mennesker som hænger ud nede ved åen, og masser af mennesker på strøget.
Man kunne virkelig mærke, at byen så småt er ved at vågne op efter vinteren.
Eller også var det, fordi alle havde fået løn ;-)

Jeg går som regel forbi Musikhuset og Aros, og der er der nogle skønne smedejerns hegn.
Og nu er det så at jeg savner mit spejlreflekscamera, men det er selvfølgelig ikke så handy at have med i lommen, og det er også tungt.
I får alligevel en lille smagsprøve på næsten blå himmel og træstammer som ser ud som om det er en del af smedejernet.
Jeg går også forbi en skøn lille blomsterbutik med mange forskellige blomster.
Og der var der også forårsbebudere.


Hav en skøn torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad