onsdag den 1. august 2012

Stof jagt ...

Her oppe på gården har jeg en kiste ...

I denne kiste er der stof ... Men jeg vidste ikke, hvad for noget stof der var i den. Så jeg gik på stof jagt ... Hold da op jeg fandt noget spændende noget. 3 forskellige slags strik stof eller var der 4
? Jersey stof og rib stof var der også udover den del poplin stof samt hør og noget voile. Jo jo der var stoffer til den store guldmedalje.

Men jeg venter lige lidt med disse stoffer, for jeg har jo lige et projekt dre skal overstås først - nemlig syning af nye gardiner til den nye lejlighed.

God onsdag til alle ...

4 kommentarer:

  1. Der er nok at tænke på, når der skal pakkes og flyttes. Jeg får også lyst til at finde symaskinen frem, når jeg læse dit indlæge. Gad vide hvor jeg gemte den - den gang for flere år siden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret ... der er en del at tænke på, når hjemmet skal pakkes ned og flyttes.

      Jamen jeg glæder mig til at se om din symaskine bliver fundet frem fra gemmestedet ;-)

      Syning er for mig afstresning ... undtagen når den laver fuglereder, så bliver jeg børnesur ;-)

      Slet
  2. Altså ... sidste gang jeg kiggede ind til dig, hvar der 'radiotavshed' - og nu har du spyttet indlæg ud i massevis :-)
    Sådan en symaskine har jeg også haft; den drev mig simpelthen til vanvid! Nu har jeg en (lidt dyr) en, men den gør hvad den skal og den gør det så nydeligt. Det sætter manekstra pris på efter sådan noget, som du beskrev.
    Jeg håber sønnen finder sig til rette - det er ikke så godt, hvis hans negative tanker spærrer for, at han gør det ... hvad det nok nemt kunne komme til. Eller er han den type, der, når tingene alligevel ikke kan være anderledes, så får det bedste ud af det - at der bare skulle op og markeres, inden det blev til virkelighed?
    Det kan være, hans humør er blevet bedre, når han vender hjem fra ferie ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan går det - altså "radiotavshed" ;-)

      Du kan tro jeg er rigtig glad for MIN symaskine, for jeg tror godt nok, at Rengøringskonens symaskine ville ryge lige direkte over altanen, hvis jeg havde den ;-)

      Troldeungen skal nok finde sig til rette, for han er lidt af den type som du beskriver til sidst. Og i bund og grund kan han se det fornuftige i at få flere penge mellem hænderne .

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad