torsdag den 18. oktober 2012

Café besøg ...

Jeg har to dage i træk "tvunget" mine stakkels fødder i støvler med kinahæle efter praktik for at gå på cafe ...

Café besøg har jeg ikke været på længe ... måske en gang i sommerferien ... men det er i hvert tilfælde lang tid siden.

Så i går gik vi på min favorit café, hvor vi - ifølge veninden - fik VIP betjening ... det skader bestemt ikke at kende dem, som står der, og det var som altid rigtig hyggeligt.

I dag havde jeg også en aftale med en anden veninde og en café. Det gik op for os, at der var mange mennesker i byen, så det var nærmest umuligt at få et bord. Så må man jo bare finde en anden café, så det gjorde vi.

Begge dage var sene dage, for jeg fandt først hjem, da byens butikker ville lukke.

Men jeg har overskud og har virkelig nydt de sidste dage ... også selv om jeg også har været i praktik og brugt hjernen.

4 kommentarer:

  1. Ind imellem kan man leve længe på sådan et frikvarter, som et cafebesøg er. God weekend til dig..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne ... Den har været skøn og afslappende :)

      Slet
  2. Det er nok på grund af efterårsferien, at der var så mange mennesker alle vegne. Cafébesøg kan give lidt overskud, og så er det jo dejligt at se veninderne. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var på grund af efterårsferien, at der var mange mennesker :) og cafebesøg giver overskud :) Weekenden har været skøn :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad