søndag den 28. oktober 2012

Koldt ...

Jeg vågnede op tidligt og kunne se, at rimfrosten endnu engang havde fat i græs og træer ...

Vejret har ligesom i går været skønt - klart og solrigt - om end noget koldt ...
Lige udenfor mit vindue er der et træ, som er trukket i efterårsdragten. Når solen rammer dragten, kommer der de skønneste røde farver frem ...


Vejret, solen og farverne indbyder til at nyde den, for der kan komme regn og dårlig vejr når som helst ... Jeg har nydt det - indendørs - for jeg har siddet indenfor med næsen i bøger.

Hjemmedragten har været i brug og lige ledes hjemmesko, men nu fryser mine tæer så meget, at nogle andre hjemmesko må i brug, og dynen varmer mig ...

Jeg tager et frikvarter lige nu under dynen med DaVinci Mysteriet på computeren.

Håber I andre har haft en rigtig god søndag ...

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte orange nuancer! Dem har du vel nok fanget godt!
    Jeg vil også tidligt i seng og måske læse lidt - hader tidsskift!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nogle skønne farver på det træ :) og tak

      Jeg nød at være i sengen tidligt og se min film

      Ps. hader også tidsskift

      Slet
  2. Jeg er også på vej i seng - skulle bare lige se, hvad der skete i Blogland før jeg lagde mig - og i aften vil jeg begynde på en ny dejlig bog.

    Det er et flot træ, du har foreviget - og det lyder til, at du har haft en dejlig søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) dejlig søndag kan diskuteres ... for det var forberedelse til eksamen ;-)

      Håber du fik læst i din nye bog.

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad