onsdag den 17. oktober 2012

Undskyld ...

Undskyld at jeg har forsømt bloggen og blogland, men jeg har ligget vandret ... sådan cirka ...

Jeg havde jo projekt hjemmedragter, der skulle syes til Daddy og Rengøringskonen. Deadline var torsdag i sidste uge, for Daddy ville komme og hente mig, da jeg skulle med en tur til Nordjylland.
Dragterne blev færdig fredag kl. 08.05 for derefter at komme i vaskemaskine og tørretumbler.
Da Daddy var færdig med hans arrangementer, kom han herop. Jeg kunne ikke vente med at give ham dragten, og den blev vel modtaget ... rigtig meget endda.
Rengøringskonen fik hendes senere den dag, og den blev også vel modtaget ...

Lørdag lånte jeg deres bil og drog yderligere nord på - nærmere bestemt Hjørring - hvor jeg var med til at fejre en veninde, som nu er færdigudlært tjener.

Søndag kom jeg tilbage til gården og reparerede mit søvnbehov...

Mandag fejrede vi Rengøringskonens fødselsdag lidt på forskud - hun har i morgen - og så blev jeg kørt hjem ...

Se alt det ovenstående er jo så bare min fritid, for udover min sparsomme fritid har jeg jo stadig skulle være i praktikken og forberede mig til dagen efter.

Så der har været nok at se til ... Jeg vil nu prøve at følge lidt op på blogland ... men jeg tror det vil tage et par dage ...


4 kommentarer:

  1. Man kan jo ikke nå det hele, men du prøver ellers ihærdigt, kan jeg se :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep ... man kan ikke beskylde mig for at ligge på den lade side :)

      Slet
  2. Jeg havde godt lagt mærke til, at der var stille på din blog; og jeg tænkte, at du havde andet at se til - og det må sørme da siges. Hvor er du flittig. Som Ellen skriver, kan man ikke nå det hel, blogland skal nok blive her...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der har været noget at se til, og man (jeg) må prioritere, for jeg vil ikke blive stresset eller lignende over ikke at nå det jeg burde ...

      Men jeg har så også haft et godt overskud, som jeg har prøvet at bruge fornuftigt ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad