søndag den 21. oktober 2012

Tiden går ...

I dag, da jeg vågnede, var det stadig mørkt på trods af, at klokken var omkring otte. Vejret var også en faktor men alligevel ...

Det fik mig til at tænke på tiden ...

For 1151 dage siden startede jeg et nyt liv som studerende ...

For 56 dage siden startede jeg på ny på modul 11 ...

Om 6 dage skal vi stille uret tilbage, for så er det vintertid ...

Om 12 dage skal jeg til eksamen ...

Om 14 dage har jeg "ferie" i ca 10 uger ...

Om 30 dage er det den første søndag i advent ...

Om 33 dage er det min fødselsdag ...

Om 49 dage er det årets korteste dag ...

Om 52 dage er det juleaften ...

Om 59 dage er det nytårsaften ...

Om 94 dage starter jeg (forhåbentlig) på modul 13 ...

Om 124 dage starter jeg så på det aller sidste af min udannelse - nemlig skrivning af bachelor opgaven ...

Om 222 dage skulle jeg efter planen kunne kalde mig for radiograf med stråleterapi som speciale ...

Så tiden går - nogen gange for hurtigt men andre gange for langsom ...

Jeg synes i hvert tilfælde, at de sidste 3 år er gået hurtigt ... Gad vide om de næste 222 dage ikke også flyver af sted ...

8 kommentarer:

  1. Hvordan pokker kan du holde styr på alle de dage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har brugt en lommeregner og en kalender ;-)

      Slet
  2. Du har godt nok haft gang i kalenderen ;-)
    Inden du ser dig om, så er de 222 dage gået. Det kan virke som meget lang tid lige nu, men vi ved jo hvordan det er, ikke? Pludselig spørger vi atter en gang os selv, hvor den tid dog blev af.
    Du har fødselsdag på den dag, min datter burde være kommet til verden, men hun besluttede sig for at vente syv dage til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der har været rigtig gang i kalenderen :)

      Jeg tror også at de næste 221 :-) dage kommer til at gå meget hurtigt.

      Det er rigtig godt at være julebarn - det synes jeg i hvert tilfælde ;-)

      Slet
  3. Ihh du har fødselsdag samme dag som Gårdmand Bjørn!!

    Og ja de næste 222 dage vil flyve afsted som alle de andre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg huske :) og det er rigtig godt at være julebarn - i hvert tilfælde have fødselsdag så tidligt på den 1. for så kan man igen begynde at ønske ting til jul, som man ikke har fået i fødselsdagsgave.

      Jeg tror de næste mange dage får vinger ;-)

      Slet
  4. Hold nu op. Jeg prøver bare at overskue ugen :-)Men nu ved jeg også, hvor mange gange jeg skal sove, inden det er juleaften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg plejer at tage en dag af gangen ;-) men som sagt kom jeg til at spekulere over tiden :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad