tirsdag den 23. oktober 2012

Slap-af-tøj ...

Jeg syede jo som tak for hjælpen nogle slap-af-tøj til Daddy og Rengøringskonen. De blev jo rigtig glade for dem - så glade at de siden er blevet brugt morgen og aften. Det er jo kun dejligt, at de sætter rigtig stor pris på mine anstrengelser. Daddy har ringet og drillet mig med, at de sad i dem og så tv eller andet.

Så jeg har egentlig været lidt misundelig, for i weekenden - når jeg altså ikke skal noget - kan jeg godt finde på at rende rundt i noget afslappende.

Det er der nu rådet bod på, for jeg har nu kreeret min egen. Den er rigtig skøn og dejlig varm at have på. Og der er næsten klippet en til. Men den venter jeg lige med at sy færdig til efter den 2. November ...

6 kommentarer:

  1. Det er meget længe siden jeg har syet sådan noget, men afslappet tøj skal der til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også længe siden, jeg har haft sådan en dragt, men jeg nyder den i stor stil :)

      Slet
  2. Hvor må det altså være dejligt at kunne den slags med en symaskine. Jeg kan lige sy en knap i, så er det overstået for mit vedkommende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hader at sy knapper i ;-) så jeg er meget glad for at kunne sy en lynlås i istedet :)

      Slet
  3. Hvor er den fin, og det er så skønt at rende rundt i løstsiddende tøj og være totalt casual :-)
    Jeg syede sådan en hjemmedragt til min far for 100 år siden ... men uden striber ;-) Det er sindssygt svært at få sådan nogen til at passe 100 %, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Striber er dog heller ikke lige min favorit ;-) og jeg fløjtede højt og lavt på, hvordan striberne på ærmet skulle matche kroppen ... og alligevel matchede de nogenlunde :)

      Det er nemlig rigtig skønt at være casual :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad