fredag den 17. februar 2012

Guldkorn fra mine børn ... Høns

Ellen skriver meget levende om nogle af de guldkorn, som hendes børnebørn komme med.
Det fik mig til at tænke på nogle af de guldkorn, som mine børn er kommet med.


Denne episode forgik, da golferen går i 6. -7. klasse, og jeg har fået den fortalt af hans matematiklærer. Det skal lige siges, at han sad meget tæt på en stor gruppe piger.

De skal sidde og lave matematik på "egen" hånd, hvor læreren går rundt iblandt eleverne og hjælper dem, som skulle have brug for det. Læreren kommer ned til Golferens bord.

Lærer: "Hvordan går det?"
Golfer: "Det går slet ikke"
Lærer: "Nå det var ikke godt. Hvad er der galt?"
Golfer: "Jeg kan ikke koncentrere mig"
Lærer: "Hvorfor ikke?
Golfer - gravalvorligt: " Hønsene larmer for meget"





Læreren fik et meget pludselig hoste anfald og måtte sørge for ikke at trække alt for meget på smilebåndet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad