lørdag den 25. februar 2012

Krea Dag - Blog træf ....

Et lille udpluk af billeder taget med Laralil's camera

I dag har stået i kreativitetens tegn.

Laralil havde arrangeret denne dag, og den eneste betingelse var, at man skulle have en blog
Nogen havde haft blog i et par år, og andre havde lige lavet en blog.

Men kreativiteten var i højsæde.
Nogen strikkede.
Nogen hæklede.
Nogen syede.
Nogen tegnede og malede.

Frk. Turkis havde lavet små gaveposer til alle deltagere - tusind tak for den.

Der blev spillet pakkeleg, og der var rift om pakkerne.

Men fælles for det hele var, at vi talte, grinte og lærte fif af hinanden.

Tusind tak for hyggelig samvær til jer alle.

6 kommentarer:

  1. Ja, tak for en dejlig dag - fint diasshow :-)

    SvarSlet
  2. Veduhva? Det der, det vil jeg overhovedet ikke høre om. Jeg sidder hernede helt alene og har kun haft chancen for at møde andre bloggere en eneste gang. .. snøft..

    SvarSlet
    Svar
    1. pisssst ......

      Jeg har hørt rygter om, at der sikkert kommer noget til efteråret igen, så mon ikke det skulle være muligt der ;-)

      Slet
  3. Selv tak for en rigtig skøn dag :)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - det var en skøn dag - med mange nye indtryk i hvert tilfælde for mig ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad