tirsdag den 10. april 2012

Jeg er gået i hi ...

Jeg er gået i hi ...
altså eksamenshi ...

Hvad der egentlig passer meget godt med vejret de næste par dage, hvor de lover gråvejr og regn.

Men altså det var nu om eksamen ...
Jeg ved nu hvilken patient jeg skal have, og jeg ved nu tidstabellen for eksamen.

Jeg har foreløbig sat mig ind i ...
metastaser ...
isodosiskurver ...
generelle bivirkninger ...
fordeling af dosis ...
alfa-beta ...

Jeg har også sat mig ind i patientens sygdom, så nu skal resten af aftenen gå med at finde ud af spørgsmål, som dukker op i min gennemgang (altså den gennemgang jeg har forestillet mig på papir) af forløbet.

Alle disse spørgsmål skal besvares i morgen, og når jeg kommer hjem i morgen skal jeg så gennemgå det endnu en gang. Måske (eller det ved jeg) får jeg en veninde over som kan høre mig i det.
Og så lige en lille gennemgang efter hun er gået.


Torsdag ...
Ja det er så dagen hvor jeg er "på" hele dagen ...

Selve eksamen er berammet til 3 timer og 20 minutter men med buffer og pauser bliver det hele dagen.



Så jeg vil bare lige sige ...

Hej ...

Vi ses på den anden side af eksamen ...

6 kommentarer:

  1. PØJ PØJ!!!
    Holder vejret ;) HELE torsdagen

    SvarSlet
  2. Held og lykke med eksamen.. skal nok X´e fingre...

    SvarSlet
  3. ... og det er så i dag. Jeg krydser fingre for dig lige nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var i dag ;-) og tak for krydsene

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad