mandag den 23. april 2012

Starten på et nyt modul ...

I dag var så dagen for et nyt moduls start, så jeg skulle op klokken GAB for at nå toget kl. 06.22 til Ålborg. Alligevel kommer jeg konsekvens 7-8 min for sent hver gang, fordi busserne passer ad h...... til. Men jeg nægter at stå op klokken GAAAAAB for at være på skolen før kong volmer får sko på. Det var så lige lidt brok ;-)

Nå men jeg møder op til undervisning - eller det vil sige orientering i de første 3 timer, og så skulle der være undervisning i 2 timer derefter. Altså det var planen, men som bekendt kan planer laves om, og det blev de så også ... for kl .10.50 kunne jeg daffe ud af døren - hente bøger og kl. 13.20 var jeg i Århus igen. Jeg var nok en smule knotten, fordi jeg skal bruge 3 timer i transport for at være der i 3 timer.

Hvornår skal jeg så til undervisning igen?
Jamen vi tager den med ro ;-) og skal først være på skolen fredag ... eller det tror vi nok, men man kan aldrig vide sig sikker, for skemaet bliver åbenbart lavet om fra dag til dag.

Men så kan jeg da læse i mine fine nye (fag) bøger :)




2 kommentarer:

  1. Det er lidt træls hvis ikke skolerne tager højde for transport. Det er irriterende at skulle komme for sent.
    Hvor lang tid varer sådan et modul?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mega irriterende, men da alle nærmest kommer fra Ålborg, tages der IKKE højde for transport. Men nogen gange kan jeg godt nå at komme til tiden. Det afhænger helt af om toget ankommer til tiden ...

      Et modul tager 10 uger ...

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad