søndag den 24. juni 2012

Vupti, weekenden er gået og eksamen nærmer sig ...

Torsdag aften lavede vi i studiegruppen de sidste små rettelser på vores powerpoint præsentation, så det vi selv skulle lave, var at øve og få tiden under 5 minutter i præsentation.

Jeg valgte dog meget bevist at holde fredag fri og lave absolut ingenting. Eller det vil sige jeg havde valgt at tage til fest. Meningen var så, at jeg ville gå tidligt hjem sådan cirka omkring klokken 22. Det lægger vi så lige 5 timer til, inden pak-æslet transporterede mig hjem. Det var rigtig hyggeligt og sjovt, men ikke så sjovt da jeg igen lige vred mit dårlige knæ i en dans.

Så lørdagen stod på lettere hovedpine, en dyne som lokkede helt vildt og humpen rundt, for benet kunne ikke strækkes helt og det var en lille smule ømt. Men jeg skulle da også ud og se om heksen ville flyve til Bloksbjerg ikke mig for jeg er for meget heks til at kunne lette. Dette skulle ske hos en venindes mor, som bor helt nede ved stranden. Vi nåede dog ikke at se heksen flyve til Bloksbjerg, for der var så fyldt med røg, at vi ikke kunne se vandet.

Så endnu en gang blev det sent og selv om, vi fik det at drikke, så hatten passede, så havde hovedpinen ikke tænkt sig at bosætte sig hos mig i dag.

Det er jeg rigtig glad for, for dagen i dag har været tilbragt med at øve foran computer og skrive diverse noter til power point samtidig med jeg jo lige skulle være pædagogisk og hjælpe Troldeungen. Han skal nemlig også til eksamen i morgen. Men i morgen er der en dag tilbage, før der er dømt SOMMERFERIE, og jeg glæder mig rigtig meget til den ferie.

Nu vil jeg gå i seng og være fyr og flamme til eksamen i morgen ...


4 kommentarer:

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad