tirsdag den 12. marts 2013

Lige nu ville jeg ønske, jeg var et andet sted ...

Hverdagens ræs har ramt mig igen, for jeg var nærmest ikke kommet ind af døren, før der blev "forlangt" hjælp OG mad.

Jeg skulle blandt andet lave stil for yngstemand, mente han. Jeg mener så til gengæld noget helt andet.
"Jamen jeg kan ikke finde ud af det" "Jamen jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det" "Jamen der er ingen af emnerne, som interesser mig" og jeg kunne blive ved.

Balancegang er en fin kunstart, og den skulle nu praktiseres her.
Med google som min ven viste jeg nogle eksempler, og så er han ellers blevet sat til at skrive stil. Ikke noget, der huer den unge mand.

Den store er også her - uanmeldt altså - for at spise og se TV. Jeg har pænt henvist til, at hvis han vil spise med, så skal han altså lige skrive, at han kommer. Det kunne jo være, at det absolut ikke passede ind i mine planer. Dette huede heller ikke den unge mand.

Derudover så troede jeg altså det var forår, når vi nu er i marts ... vinterstøvler og jakke er fundet frem igen, men det huer mig bestemt ikke.

At jeg så også er bare en lille smule irritabel - hvad drengene ogå har følt et par gange eller flere - i dag på grund af et lille søvn underskud, gør ikke dagen meget bedre.

8 kommentarer:

  1. Hehe - så du tog ikke hue på, siden kulden ikke huer dig? ;-)
    Jeg ville også have været temmelig irritabel efter alkoholoverskud med tilhørende søvnunderskud ... du må være halvdyr i drift til fester, hvis du kan drikke uanede mængder uden det kan ses eller mærkes på dig ... det er da altid noget, at du selv kan mærke det dagen efter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej for en hue gør håret statisk og jeg er elektrisk nok :)

      Jeg er altid irritabel, når jeg lider af søvnunderskud ... også uden alkohol ;-)

      Jeg kender en del, som virkelig gerne vil se mig blive bare en lille smule fuld eller mere men desværre - for dem altså - får de det aldrig at se :) for de går under bordet før jeg gør ;-) så ja jeg må være dyr i drift til fester :)

      Slet
  2. Hihi.. lyder som om du er landet lige midt i dagligdagen igen.. :-)
    Velkommen hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja jeg er landet med et brag :)

      og tak :)

      Slet
  3. Det er da faktisk en udmærket evne at kunne drikke alle de andre under bordet, så ved man da, hvad der er foregået til festens sidste del.

    Der er ikke noget at sige til, at søvnunderskuddet gjorde dig irritabel, hvem ville ikke have det sådan. Og så er det ikke særlig rart at blive mødt af alt for meget hverdag igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hemmeligheden er ... jeg kan mærke på mig selv, hvornår min krop siger - spiritus er der vist nok af indenbords. Og så kan jeg nippe til noget uden at bælde ;-)

      Åh nej - søvnunderskud og den barske hverdag var lige lidt for meget :)

      Slet
  4. Så er det svært at komme hjem..
    Føler med dig!
    Men dejligt at du nød Wien!

    Og naturligvis skal han skrive sin stil selv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så skønt ... forår ... fred ... ro ... sjov og ballade ... Mad (kan så diskuteres) og drikke ... seværdigheder ... nye mennesker ... vigtigst af alt - ingen telefon opringninger :)

      Ja selvfølglig skal han skrive selv ... men det der fornærmede ansigt han stillede op, FORDI jeg formastede mig til at sige NEJ var lige lidt for meget for mig en dejlig tur ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad