fredag den 15. marts 2013

Opgave afleveret ... endelig weekend ...

Efter at have siddet med hovedet (næsten) begravet i bøger og computer er jeg endelig færdig med næstsidste opgave på radiografuddannelsen. Derfor har jeg ikke været så meget i blogland.

Denne modul 13 opgave var en skriftlig opgave, som skulle skrives over de valgfag vi hver især havde valgt samt også tage udgangspunkt i et eller andet emne.

Opgaven skulle fylde max 12.000 tegn inklusiv mellemrum. Min fyldte 11.578.

Nu er der weekend ... og den skal i den grad nydes ... inden det på mandag står på bachelor skrivning mv.

4 kommentarer:

  1. Det er dælme godt ramt mht tegn. Jeg har altid syntes at de der begrænsninger var ret kunstige, men da jeg skrev opgaver gik det nu mere på sidetal, hvilket udløste en del kreativitet.

    Men håber du får en fantastisk og nydelsesfuld weekend inden det går løs igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sad også og skævede over til info blokken, da jeg nærmede mig de 8.000 tegn :)
      Det bliver så lidt værre med BA for den må fylde op til 84.000 tegn og det er altså uden bilag og referenceliste ;-) men den tid den sorg

      Der skal slappes af ... en kuffert tømmes ... og vaskes tøj ;-)

      Slet
  2. God weekend og de tegn kan drive en til vanvid, når man har for mange af dem og flere ord, man gerne vil have med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja de tegn kan drive en til vanvid :)
      Faktisk brugte jeg en forkortelse, som jeg er så vant til, at da opgaven var ved vejleder fik jeg på puklen ;-) så jeg måtte skrive det mega lange ord - ConeBeamComputerTomography - og så skrive forkortelsen i parantes (CBCT)

      Og tak Lene :) også en god weekend til dig ...

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad