fredag den 1. marts 2013

Brainstorming og en mindre hvirvelvind ...

For at gøre en lang historie kort er der i forbindelse med bachelor skrivning gået lidt ged i det med hensyn til de to herrer, som jeg skulle have skrevet med.
Den ene har valgt at tage orlov pga helbredsmæssige problemer. Det er den person, som skulle holdes i snor. Den anden stod så uden makker og var på herrens mark.

Den anden bor også i Århus, og jeg kan sagtens med ham. Så vi skriver sammen.

I går havde vi så et brainstorming møde her hos mig. Tanker og ideer væltede omkring. Bekymringer omkring emnet viste sig også. Var emnet for bredt? Var emnet relevant? Er der nok? Er emnet for meget? Til sidst var vi trætte og tummelumske, at vi "opgav" ... Altså jeg har i dag ifølge aftale skrevet ned på papir mine ideer og sendt til ham. Han skal så kigge på det, og derfra videreudvikler vi det.

Men lige inden vi helt kan gå i gang, skal jeg lige være en lille hvirvelvind, for jeg skal ...

- i dag køre til Nordjylland og være sammen med mine forældre
- i morgen køre på skolen og være fortaler for uddannelsen til Åbent hus arrangement
- i morgen besøge en veninde ... (hun spurgte, om jeg havde tid, hvortil jeg svarede, at det havde jeg ikke, men jeg tog mig tid)
- søndag lige skrive en opgave å 12000 tegn med artikelsøgning indblandet
- mandag aflevere opgaven til vejlederen til kommentar
- mandag og tirsdag lige få styr på hjemmet og så lige pakke
- onsdag rejser jeg til København med tog
- onsdag aften ankommer jeg til Wien og er der til og med mandag morgen

Så jeg suser ... hyg jer ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad