fredag den 22. marts 2013

Mine billedlige indtryk af Wien - del 2 ...

Advarsel ... Endnu engang en del billeder med næsten ingen tekst ...

Rundt omkring i centrum var der mange skønne skulpturer/figurer, som jo passede til arkitekturen. Nogle var guldbelagt. Noget var af sten. Der var også en del smediejern med en masse krummelure på. Det var - i mine øjne - fantastisk at gå rundt og finde forskellige detaljer. Desværre skulle jeg jo også være på kongressen, så jeg fik ikke taget så mange detalje billeder, som jeg kunne ...














Jeg har endnu en portion billeder, som er af Den Spanske Rideskole og Stephansdom ... Men de venter lige lidt endnu ...

8 kommentarer:

  1. Wien ligner en meget smuk by. Skønne detaljer du har fotograferet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en skøn by ... og jeg kan sagtens forestille mig byen i grønne farver ;-) og tak ...

      Slet
  2. Jeg får lyst til at besøge Wien efter at ha set dine dejlige billeder derfra. Tak fordi du deler og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en oplevelse at være i Wien ... Jeg ville dog ønske, at jeg havde givet mig selv mere tid i Wien i form af 1-2 dage mere.

      Det var så lidt :) og god weekend til dig også ;-)

      Slet
  3. Smukke detajler, Wien ligner en by man kunne bruge mange dage på at fotografere..:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Utrolig smukke detaljer :) jeg ville sådan ønske, at jeg havde haft et andet camera med end mit lille lommecamera. Men camera udstyr vejer, så det kom ikke med i denne omgang ;-)

      Slet
  4. Wien har længe stået på vores to-see-liste - det er en meget smuk by ... tak for rundvisningerne :-)

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad