lørdag den 2. marts 2013

Snakketøjet ....

Snakketøjet har været i brug i dag ...

For jeg var ved Åbent Hus arrangement på skolen for at repræsentere radiograf linien ... og oven i tjener jeg også penge :)

Arrangementet startede klokken 10.00. Hver uddannelse havde stande, samt hver uddannelse havde også oplæg. Der var en, som var blevet syg, så vi var tre studerende og en studievejleder. Jeg stod ved standen sammen med en anden, og da klokken blev 10.05 talte vi - i hvert tilfælde jeg - uafbrudt i 2 timer. Tungen begyndte også at slå knuder, og halsen var meget tør.

Jeg har i hvert tilfælde drukket nok væske idag, for på 2 1/2 time nåede jeg at drikke 1 1/2 liter vand udover en masse te.

Nu er jeg hjemme for en kort bemærkning, inden jeg tager over til min veninde.

2 kommentarer:

  1. Pøj pøj med bachelorprojektet og god weekend. Jeg er sikker på at u gjorde god reklame for faget :-)

    SvarSlet
  2. Håber du har fundet stemmen igen.. :-)

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad