søndag den 3. marts 2013

Var det ikke hyggeligt???

Jeg sidder lige nu og skal forestille at skrive opgave ... men jeg kan ikke lade være med at fortælle denne lille historie fra forleden.

Torsdag var bachelor makkeren som sagt her for at vi kunne lave en brainstorming. Da han så var gået, sidder jeg ved computeren og prøver at skrive noget fornuftigt.

Troldeungen kommer ind og siger:
"Nå mor, var det hyggeligt?"

Moderen:"Hyggeligt!!! Vi sad og brainstormede angående bachelor, som vi skal i gang med om 14 dage ..."
Troldeungen: "Jamen kan det ikke også være hyggeligt???"
Moderen:"Hvis du synes, det er hyggeligt at brainstorme, så siger vi bare det ..."

Jeg tror vist lige, jeg skal forklare at det at skrive bachelor ikke bare lige bliver skrevet af sig selv men det er hårdt arbejde ...

8 kommentarer:

  1. Ja det er hårdt arbejde der venter jer, og det bliver dejligt når I er færdige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver så skønt at blive færdig :)

      Slet
  2. Det er hårdt arbejde, ingen tvivl om det, men jeg synes nu alligevel, at man godt må have det lidt hyggeligt ;-) Pøj pøj med det

    SvarSlet
  3. Jeg er glad for, at det ikke er mig, der skal til at skrive en bacheloropgave, for det er rigtig hårdt arbejde. Jeg ønsker dig held og lykke med projektet.

    Jeg læste efter den gamle-gamle studieordning, hvor man kun kunne blive kandidat og ikke bachelor. Jeg skrev en afløsningsopgave i det sidste år på studiet og sjovt nok var det som om, det var på dette tidspunkt, jeg for alvor lærte at studere - lidt sent måske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. MAnge tak Hanne ... Jeg glæder mig til at blive færdig :)

      Slet
  4. Jeg krydser nu alligevel fingre for, at der sniger sig lidt hygge ind :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke der sniger sig lidt hygge ind, når vi er ved at blive trætte af projektet :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad